* Visas mēbeles ir noliktavā un tiek piegādātas bez maksas visā Lietuvā, Latvijā un Igaunijā.

Piegādes informācija

Bezmaksas piegāde visā Lietuvā. Preces tiek piegādātas uz klienta norādīto adresi. Par īslaicīgas piegādes vai savākšanas pakalpojumu ir jāmaksā papildu maksa, ko norādīs meistars jūsu pilsētā. Ja jums nepieciešams mēbeles atvest un/vai samontēt savā mājoklī, lūdzu, iepriekš informējiet mūs par to pa e-pastu: ignas@interio.lt , lai mēs varētu saplānot jums piemērotu pakalpojumu.

KAS JĀŅEM VĒRĀ, PASŪTOT MĒBELES

Lai izvairītos no neērtībām un papildu izmaksām, pirms mēbeļu iegādes rūpīgi izmēriet savu telpu un pārliecinieties, vai izvēlēto mēbeļu izmērs atbilst jūsu mājas plānojumam. Jāņem vērā ne tikai mēbeļu platums un augstums, bet arī tas, vai tās var ērti ienest caur durvīm, kāpnēm vai liftiem.

Nepareiza izmēra noteikšana var radīt papildu laika, naudas un resursu izmaksas, jo mēbeļu piegāde un atgriešana rada papildu izmaksas. Mēs iesakām iepriekš pārbaudīt visus izmērus un konsultēties ar mūsu speciālistiem, ja rodas jautājumi.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka sūtījumus, kas tiek piegādāti ārpus jūsu durvju sliekšņa, piegādājat uz savu risku. Šis ērtais īsais kontrolsaraksts palīdzēs nodrošināt netraucētu un veiksmīgu piegādi jūsu mājās.

ĪSTA GrīDU AIZSARDZĪBA – Pārliecinieties, ka jūsu grīdām vai paklājiem ir piemēroti aizsarglīdzekļi. Higiēnas un drošības prasību dēļ piegādes komanda nevar noņemt apģērbu vai apavus.

BUMPING OBJEKTI – dažkārt gadās triecieni un kritieni, tāpēc vienmēr vislabāk ir noņemt visu, kas var salūzt vai sabojāties piegādes ceļā, lai pārliecinātos, ka neviens nejauši nav cietis pirms uzstādītāju ierašanās.

PIEEJAMĪBA ĪPAŠUMAM – Nav nekā sliktāka par to, ka, iepazīstinot ar saviem produktiem, atklājat, ka tie nav piemēroti jūsu mājoklim vai tā apkārtnei. Vienmēr pievērsiet uzmanību līkumainiem ejām, zemām vai šaurām durvīm. Tāpat jāpārliecinās, ka mūsu transports var piekļūt pietiekami tuvu jūsu mājām. Lūdzu, ņemiet vērā, ka, veicot piegādi uz daudzdzīvokļu ēkām, mūsu piegādes komandai būs jāzina, vai ēkā ir lifts, ar kura palīdzību var nokļūt dažādos jūsu ēkas stāvos. Lai pasargātu mūsu meistaru veselību, mēs mēbeles pa kāpnēm uz 3. stāvu nogādāsim pēc tam, kad būsim novērtējuši, ka mēbeles ir brīvas no jūsu kāpņu telpas. Ja neesat pārliecināts, vai spēsiet viegli pārnest mēbeles, lūdzu, sazinieties ar mums iepriekš pa e-pastu: ignas@priveehome.lt. Ja mēs nevarēsim pārnest mēbeles, jums ierodoties, tādā gadījumā mēs varēsim tās atstāt jūsu norādītajā vietā vai arī būsim spiesti tās nogādāt atpakaļ mūsu noliktavā, par ko būs jāmaksā maksa par mēbeļu atgriešanu. Dažkārt var būt grūti pārnēsāt lielgabarīta mēbeles, un neizbēgami var tikt bojātas sienas, un šādā gadījumā mūsu meistari lūgs jums parakstīt vienošanos, kurā būs norādīts, ka jūs uzņematies ar mēbeļu pārnēsāšanu saistīto risku.

NOVĒLOTA PIEGĀDE

Dažkārt gadās, ka esat jau iegādājies mēbeles, bet jūsu mājoklis vēl nav gatavs tās pieņemt. Šādā gadījumā mēs bez maksas uzglabāsim jūsu mēbeles 2 nedēļas. Pēc tam mēs iekasēsim no jums maksu 2 eiro par kvadrātmetru dienā. Glabāšana nav pieejama izpārdošanā esošiem priekšmetiem vai priekšmetiem ar vairāk nekā 20 % atlaidi.

PIEGĀDES IESPĒJAS

      • Standarta, kad piegādājam līdz jūsu durvīm

      • Piegāde ar baltajām cimdiņām, kad mēs piegādājam un uzstādām preces jūsu mājās. Lūdzu, sazinieties ar mums par šo pakalpojumu pa e-pastu. pa e-pastu ignas@interio.lt vai pa tālruni +370659 00010
      • Jūs varat saņemt preces no mūsu noliktavas Geologų 6, Viļņā, un tādā gadījumā mēs piemērojam atlaidi no 10 līdz 30 Eur par katru iegādāto mēbeli.

    PIEGĀDES LAIKS UN DATUMS: Piegāde notiek darba dienās no 09:30 līdz 17:00. Piegāde tiek veikta ar mēbeļu piegādes uzņēmuma palīdzību, tādējādi padarot piegādes izmaksas efektīvākas. Transporta menedžeris sazināsies ar jums dienu iepriekš, lai vienotos par piegādes laiku. Tā kā ir daudz piegāžu un ja piegādes laiks jums nav piemērots, tad mēs ieplānosim piegādi nākamajā dienā. Saņemot preces, vienmēr pārbaudiet, vai iepakojums nav bojāts, un, ja iepakojums ir bojāts, lūdzu, atzīmējiet to PPA (pieņemšanas un nodošanas dokumentā). Vienmēr pārbaudiet arī, vai nav bojājumu uz pašām mēbelēm. Ja iepakojuma bojājums nav marķēts vai nav pamanīts, par bojātajām mēbelēm ir atbildīgs saņēmējs.

    MINI KREPŠELIS 0
    NESEN SKATĪTS 0